Το δικό του μήνυμα μετά τη μεταγραφή του στην ΑΕ Κατσαμπά έστειλε ο Βαγγέλης Βαρούχας, με τον έμπειρο εξτρέμ να ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην ποδοσφαιρική του πορεία έπειτα από τη μακρόχρονη παρουσία του στα Δειλινά.
Ο έμπειρος ποδοσφαιριστής δεν έκρυψε τη χαρά του για τη νέα πρόκληση που παρουσιάζεται στην καριέρα του, ευχαριστώντας τους ανθρώπους της ΑΕΚ για την εμπιστοσύνη και την προσέγγιση που είχαν προς το πρόσωπό του.
Παράλληλα, τόνισε το ειδικό βάρος της φανέλας της ΑΕ Κατσαμπά, υπογραμμίζοντας πως πρόκειται για ένα σωματείο που έχει μάθει να πρωταγωνιστεί και εξέφρασε την αισιοδοξία του για μία παραγωγική και επιτυχημένη χρονιά.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του:
«Ένα νέο κεφάλαιο για εμένα ξεκινά.
Θέλω να ευχαριστήσω την οικογένεια της ΑΕ Κατσαμπά για την προσέγγιση και το ενδιαφέρον προς το πρόσωπό μου.
Αναμφίβολα η φανέλα της ΑΕ Κατσαμπά είναι βαριά και ο σύλλογος είναι καταδικασμένος να πρωταγωνιστεί. Ευελπιστώ να έχουμε μια παραγωγική χρονιά και η ομάδα να τερματίσει όσο το δυνατόν υψηλότερα στον βαθμολογικό πίνακα.
Μέσα από τη δουλειά και το ομαδικό πνεύμα θα έρθουν και τα προσδοκώμενα αποτελέσματα. Θα προσπαθήσω να κάνω το καλύτερο δυνατό ώστε η ομάδα να πετύχει τους στόχους της.
Επίσης θέλω να ευχαριστήσω και τις υπόλοιπες ομάδες που ενδιαφέρθηκαν και να τους ευχηθώ τα καλύτερα.
Καλή χρονιά με υγεία σε όλα τα σωματεία».

