Τις τελευταίες μέρες υπάρχει δραστηριότητα στον προγραμματισμό του Δωριέα, καθώς διοίκηση και τεχνικό επιτελείο βρίσκονται σε καθημερινή επικοινωνία και πραγματοποιούν συνεχείς επαφές με φόντο τη στελέχωση του ρόστερ της νέας αγωνιστικής περιόδου.
Στο Καστέλλι έχουν ήδη ξεκινήσει οι συζητήσεις με ποδοσφαιριστές του υπάρχοντος δυναμικού, με βασική προτεραιότητα να διατηρηθεί ο κορμός της ομάδας που αγωνίστηκε την περασμένη σεζόν. Η επιθυμία των ανθρώπων του συλλόγου είναι ξεκάθαρη, καθώς θεωρούν πως η διατήρηση των βασικών μονάδων θα αποτελέσει το ιδανικό θεμέλιο για τη συνέχεια του σχεδιασμού.
Οι επαφές εξελίσσονται σε θετικό κλίμα και υπάρχει αισιοδοξία ότι το μεγαλύτερο μέρος του περσινού ρόστερ θα παραμείνει στο σωματείο, επιτρέποντας στη διοίκηση να προχωρήσει στη συνέχεια σε στοχευμένες κινήσεις ενίσχυσης.
Παρότι μέχρι στιγμής δεν έχουν ανακοινωθεί επίσημα συμφωνίες, στον Δωριέα η δουλειά γίνεται καθημερινά στο παρασκήνιο, με τις συζητήσεις να είναι συνεχείς και τις εξελίξεις να αναμένονται το προσεχές διάστημα.
Στόχος των ανθρώπων της ομάδας είναι να ολοκληρωθεί όσο το δυνατόν γρηγορότερα το βασικό κομμάτι των ανανεώσεων, ώστε στη συνέχεια να επικεντρωθούν πλήρως στις μεταγραφικές κινήσεις που θα ενισχύσουν το σύνολο ενόψει της νέας χρονιάς.

