VIDEO ΟΦΗ

Φούντας: «Δεν θα ξεχάσω ποτέ όσα ζήσαμε στους πανηγυρισμούς με το λεωφορείο» (vid)

Κοινοποίηση Facebook X LinkedIn Viber WhatsApp Email
Κείμενο
Φούντας: «Δεν θα ξεχάσω ποτέ όσα ζήσαμε στους πανηγυρισμούς με το λεωφορείο» (vid)

Ο Ταξιάρχης Φούντας στη συνέντευξη στους Betarades αναφέρθηκε στους πανηγυρισμούς μετά την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδας και στην αγάπη που εισέπραξε από τον κόσμο του ΟΦΗ.

Ο διεθνής επιθετικός παραδέχθηκε πως οι εικόνες που έζησε μετά τον τελικό έχουν χαραχθεί ανεξίτηλα στη μνήμη του, ενώ στάθηκε ιδιαίτερα στην υποδοχή που επιφύλαξαν οι φίλαθλοι της ομάδας κατά την επιστροφή της αποστολής στο Ηράκλειο.

«Όταν πήγαμε με το λεωφορείο, αυτό δεν θα το ξεχάσω ποτέ. Ήταν τρομερό, απίστευτο συναίσθημα. Τα πάντα γύρω μας ήταν μοναδικά», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Παράλληλα, ο Φούντας τόνισε πως ακόμη και σήμερα συνεχίζει να εισπράττει την αγάπη του κόσμου για την κατάκτηση του τροπαίου.

«Δεν έχω πληρώσει στο Ηράκλειο μετά τον τελικό. Όπου κι αν πήγαινα, άκουγα ένα “ευχαριστώ”. Παντού μετά το Κύπελλο, μόνο αυτό», είπε, δείχνοντας πόσο ξεχωριστή ήταν η σχέση που δημιουργήθηκε ανάμεσα στην ομάδα και τον κόσμο μετά την ιστορική επιτυχία.

Μοιράσου το άρθρο Facebook X LinkedIn Viber WhatsApp Email Αντιγραφή συνδέσμου
Μην χάνεις είδηση. Βάλε το GRANDSPORT στο Google Πρόσθεσε το GRANDSPORT στην Google

Περισσότερα νέα για ΟΦΗ στο GRANDSPORT, μαζί με πρόγραμμα και αποτελέσματα, βαθμολογία και στατιστικά παικτών της ομάδας.

Σχετικά

Σχετικά Άρθρα