Με τον καλύτερο τρόπο εκτός γηπέδου έκλεισε η φετινή χρονιά για την ΑΕ Κατσαμπά, καθώς σήμερα οι άνθρωποι της ομάδας συγκεντρώθηκαν όλοι μαζί σε τραπέζι, βάζοντας επί της ουσίας τον επίλογο σε μία απαιτητική αλλά ιδιαίτερα θετική σεζόν.
Ποδοσφαιριστές, τεχνικό επιτελείο και άνθρωποι του σωματείου είχαν την ευκαιρία να βρεθούν σε πιο χαλαρό κλίμα, να αφήσουν πίσω την ένταση των αγωνιστικών υποχρεώσεων και να περάσουν όμορφες στιγμές όλοι μαζί.
Ήταν μία όμορφη συνάντηση για την ΑΕΚ, που συνδύασε το κλείσιμο της χρονιάς με καλό κλίμα, χαμόγελα και την ικανοποίηση για την προσπάθεια που έγινε σε όλη τη διάρκεια της σεζόν.

