Αλλαγή υπήρξε στο πρόγραμμα του φιλικού αγώνα ανάμεσα στον Ερμή Ατσαλένιου και τον Γιούχτα Β’, με τις δύο ομάδες να δίνουν τελικά ραντεβού την Τρίτη 5 Μαΐου στις 19:30 στο Ατσαλένιο.
Η αναμέτρηση είχε αρχικά προγραμματιστεί για το Σάββατο, ωστόσο κατόπιν συνεννόησης των δύο πλευρών μετατέθηκε, προκειμένου να εξυπηρετηθούν καλύτερα τα πλάνα των ομάδων.
Πρόκειται για ένα φιλικό παιχνίδι στο οποίο οι δύο προπονητές θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν πρόσωπα και σχήματα, βγάζοντας χρήσιμα συμπεράσματα ενόψει της συνέχειας.
Η αναμέτρηση αναμένεται να αποτελέσει μια καλή ευκαιρία για αγωνιστικό ρυθμό, με τις δύο ομάδες να παραμένουν ενεργές και να συνεχίζουν τη δουλειά τους.

