Το… καθιερωμένο 100αρικο.
Με χρηματικό πρόστιμο τιμωρήθηκαν τρία σωματεία της ΕΠΣΗ.
Ο λόγος για τον Ρωμανό, την Παλιανή και τη Θέρισσο, λόγω της μη παρουσίας πιστοποιημένου προπονητή στον πάγκο τους.
Αναλυτικά:
«ΘΕΜΑ : ΧΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΟΙΝΕΣ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ
Κύριε Πρόεδρε,
Σας γνωρίζουμε ότι κατόπιν συνεδριάσεως της Πειθαρχικής Επιτροπής της Ε.Π.Σ.Η. με αριθ. Πρακτικού 30/24-04-2026 ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ στα κάτωθι Σωματεία:
ΡΩΜΑΝΟΣ, ΠΑΛΙΑΝΗ & ΘΕΡΙΣΟΣ ΧΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟ 100,00 (εκατό) ΕΥΡΩ επειδή τα συγκεκριμένα Σωματεία σύμφωνα με τη προκήρυξη της Ενώσεως μας και τον Κανονισμό Προπονητών της ΕΠΟ δεν δήλωσαν ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ.-
ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΥΛΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ».

