Ένα όμορφο στιγμιότυπο με ιδιαίτερο συμβολισμό ξεχώρισε στο τουρνουά στη μνήμη του Χρήστου Εργαζάκη στα Μάλια, με πρωταγωνιστές τον Γιώργο Παπουτσάκη και τον Δημήτρη Κανέτο.
Ο γενικός αρχηγός του Μοχού και ο αντίστοιχος του ΠΑΝΟΜ φωτογραφήθηκαν μαζί, στέλνοντας ένα ξεκάθαρο μήνυμα πως, παρά την έντονη αντιπαλότητα που υπάρχει λόγω του τοπικού ντέρμπι, όλα περιορίζονται στα 90 λεπτά και μέσα στις τέσσερις γραμμές του γηπέδου.
Η εικόνα αυτή αποκτά ακόμη μεγαλύτερη αξία αν αναλογιστεί κανείς πως ο Δημήτρης Κανέτος έχει ρίζες από τον Μοχό, ενώ ο Γιώργος Παπουτσάκης από τα Μάλια, επιβεβαιώνοντας πως το ποδόσφαιρο ενώνει, πέρα από κάθε αντιπαλότητα.
Ένα στιγμιότυπο που αποτυπώνει την ουσία του ερασιτεχνικού ποδοσφαίρου και τις αξίες που το συνοδεύουν.

