Με ανακοίνωσή του, ο ΟΦΑΜ εξέφρασε τις θερμές του ευχαριστίες προς το σωματείο του Α.Ο. Τυλίσου και προσωπικά προς τον πρόεδρο, Ευάγγελο Τσαγκαράκη, για τη συνεργασία κατά τη διάρκεια της φετινής αγωνιστικής περιόδου.
Όπως τονίζεται, η παραχώρηση των αθλητικών εγκαταστάσεων της Τυλίσου αποτέλεσε καθοριστικό παράγοντα για την εύρυθμη λειτουργία της ομάδας, τόσο σε επίπεδο προπονήσεων όσο και αγωνιστικών υποχρεώσεων.
Παράλληλα, υπογραμμίζεται ότι η συμβολή αυτή βοήθησε σημαντικά στην επίτευξη των στόχων του συλλόγου και στην κατάκτηση του πρωταθλήματος, με τον ΟΦΑΜ να κάνει λόγο για μια συνεργασία που αναδεικνύει τις αξίες του αθλητισμού.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες προς το σωματείο Α.Ο. Τυλίσου, καθώς και προσωπικά προς τον πρόεδρο κ. Ευάγγελο Τσαγκαράκη, για την πολύτιμη στήριξη και συνεργασία τους κατά την αγωνιστική περίοδο που πέρασε.
Η παραχώρηση των αθλητικών εγκαταστάσεων της ομάδας τους αποτέλεσε καθοριστικό παράγοντα, ώστε να έλθουν εις πέρας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τόσο οι αγωνιστικές μας υποχρεώσεις όσο και οι προπονήσεις της ομάδας μας. Η συμβολή τους υπήρξε ουσιαστική και συνέβαλε σημαντικά στην επίτευξη του στόχου μας και την κατάκτηση του πρωταθλήματος.
Τέτοιες συνεργασίες αναδεικνύουν τις αξίες του αθλητισμού και αποτελούν παράδειγμα προς μίμηση.
Σας ευχαριστούμε θερμά!»

