Με ανακοίνωσή της, η Γαρίπα συνεχάρη τον Δωριέα για την κατάκτηση του τίτλου στη Β2 ΕΠΣΗ, ενώ δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει και την ομάδα του Καστελλίου για τη φιλοξενία στο μεταξύ τους παιχνίδι.
Η ομάδα της Γαρίπας αναγνώρισε την προσπάθεια και την πορεία του Δωριέα μέσα στη σεζόν, επισημαίνοντας την αξία της επιτυχίας, σε ένα πρωτάθλημα με έντονο ανταγωνισμό.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Συγχαίρουμε την ομάδα του Δωριέα για την κατάκτηση του πρωταθλήματος στη Β2 ΕΠΣΗ και της ευχόμαστε καλή συνέχεια.
Παράλληλα, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά για τη φιλοξενία στο μεταξύ μας παιχνίδι και να ευχηθούμε ό,τι καλύτερο για τη συνέχεια».

