Σε ένα αρκετό ενδιαφέρον ματς στους Αγίους Δέκα ο Τηγανίτης πέρασε με το εμφατικό 0-5 από την έδρα της Γόρτυνας.
Οι φιλοξενούμενοι άνοιξαν το σκορ με τον Ιμπραήμ και συνέχισαν στον ίδιο ρυθμό, με τον Κανδυλάκη να διπλασιάζει τα τέρματα πριν την ολοκλήρωση του πρώτου ημιχρόνου, βάζοντας από νωρίς τις βάσεις για τη νίκη.
Στην επανάληψη, ο Τηγανίτης μπήκε εξίσου δυνατά και διεύρυνε το προβάδισμά του, με τον Μανουρά να σκοράρει, ενώ ο Κανδυλάκης πέτυχε το δεύτερο προσωπικό του τέρμα, ανεβάζοντας ακόμη περισσότερο τον δείκτη του σκορ.
Το τελικό 0-5 διαμόρφωσε ο Ανδρεόπουλος, ολοκληρώνοντας μια επιβλητική εμφάνιση για την ομάδα του.
Η Γόρτυνα δεν κατάφερε να ακολουθήσει τον ρυθμό των φιλοξενούμενων, με τον Τηγανίτη να φτάνει σε μια δίκαιη και ευρεία νίκη.

