Με τον καλύτερο τρόπο πανηγύρισαν την κατάκτηση του πρωταθλήματος οι άνθρωποι του Εργοτέλη, μετά το τέλος της αναμέτρησης με την Αγία Βαρβάρα.
Οι «κιτρινόμαυροι», μετά τη μαθηματική εξασφάλιση του τίτλου, έστησαν το δικό τους… τραπέζι πρωταθλητών, γιορτάζοντας την επιτυχία με πίτσες και χαμόγελα, μέσα σε εξαιρετικό κλίμα.
Σε μια βραδιά γεμάτη ικανοποίηση και καλή διάθεση, άπαντες στην ομάδα πανηγύρισαν την επίτευξη του μεγάλου στόχου της σεζόν, απολαμβάνοντας τις στιγμές που τόσο πολύ δούλεψαν για να ζήσουν.