Στην ήττα της Παλιανής από τον Μαραθώνα με 1-2 αναφέρθηκε ο προπονητής της ομάδας, Φραγκίσκος Ποτηράκης, μιλώντας μετά το τέλος της αναμέτρησης.
Ο τεχνικός της Παλιανής στάθηκε στην αγωνιστική εικόνα της ομάδας του, τονίζοντας πως απαιτείται άμεση βελτίωση ενόψει της συνέχειας.
Αναλυτικά όσα δήλωσε:
«Για ακόμη μια φορά δεν πείσαμε και ο αντίπαλος, όντας ανώτερος στον αγωνιστικό χώρο, κέρδισε δίκαια. Είχαμε κάποιες στιγμές, αλλά πρέπει να βελτιωθούμε.
Οι εμφανίσεις μας το τελευταίο διάστημα δεν αρμόζουν στις δυνατότητές μας και πρέπει να αλλάξει η εικόνα μας. Συνεχίζουμε».

