Έντονος προβληματισμός επικρατεί στον Μαραθώνα μετά τον τραυματισμό του Μάριου Δομοσίδη, ο οποίος αποχώρησε στο πρώτο ημίχρονο της αναμέτρησης με τον ΟΦΑ.
Ο ικανός τερματοφύλακας αισθάνθηκε ενοχλήσεις και δεν μπόρεσε να συνεχίσει, με τους ανθρώπους του σωματείου να βρίσκονται σε αναμμένα κάρβουνα μέχρι να υπάρξει σαφής εικόνα για την κατάστασή του.
Οι πρώτες εκτιμήσεις κάνουν λόγο για πρόβλημα στο γόνατο, με τις ανησυχίες να εστιάζουν ακόμη και στο ενδεχόμενο ρήξης μηνίσκου, κάτι που φυσικά όλοι στον Μαραθώνα εύχονται να μην επιβεβαιωθεί.