
Μετά από δύο χρόνια ανακαίνισης και απουσίας, η Μπαρτσελόνα ανακοινώνει την πολυαναμενόμενη επιστροφή της στο εμβληματικό της γήπεδο.
Το ιστορικό Καμπ Νόου ανοίγει ξανά τις πύλες του στις 10 Αυγούστου 2025, φέροντας πλέον τη νέα του ονομασία «Spotify Καμπ Νόου», στο πλαίσιο της χορηγικής συμφωνίας με την γνωστή πλατφόρμα streaming.
Η επιστροφή αυτή θα συνοδευτεί από τον καθιερωμένο φιλικό αγώνα Joan Gamper Trophy, με αντίπαλο την ιταλική Κόμο.
Παράλληλα, ο σύλλογος παρουσιάζει μια φιλόδοξη και συναισθηματικά φορτισμένη καμπάνια με τίτλο «Επιστρέφουμε σπίτι», η οποία αποκαλύφθηκε μέσω των επίσημων καναλιών της ομάδας το πρωί της Τετάρτης, 25 Ιουνίου.
Η καμπάνια δίνει έμφαση σε όλη την πόλη της Βαρκελώνης, μέσα από εικόνες και ήχους που ξυπνούν αναμνήσεις.
Με αυτό το τρόπο η Μπαρτσελόνα υπενθυμίζει στους φιλάθλους της ότι το Καμπ Νόου δεν είναι απλώς ένα ποδοσφαιρικό γήπεδο αλλά πολλά παραπάνω.