ΑΛΜΥΡΟΣ Γ ΕΘΝΙΚΗ

Ο Αλμυρός ευχαρίστησε την αστυνομία

Κοινοποίηση Facebook X LinkedIn Viber WhatsApp Email
Κείμενο
Ο Αλμυρός ευχαρίστησε την αστυνομία

Ο Αλμυρός με ανακοίνωση του ευχαρίστησε την Ελληνική Αστυνομία για την μέχρι τώρα στήριξη που παρέχει στην ομάδα.

Η ανακοίνωση αναφέρει: «Το σωματείο μας νιώθει την ανάγκη να πει δημοσίως ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Ελληνική Αστυνομία για την μέχρι τώρα στήριξη που παρείχε στην ομάδα μας . Με απόλυτο επαγγελματισμό οπότε χρειάστηκε ήταν δίπλα μας κατά την μεταφορά μας στα γήπεδα αλλά και με δυνάμεις προκειμένου να διασφαλίσουν την ομαλή διεξαγωγή των αγώνων.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στο ΑΤ Μαλεβιζίου και κυρίως στον διοικητή κύριο Δημήτριο ΜελεγγΊδη γιατί πάντα ήταν εκεί πρόθυμος να βοηθήσει έτσι ώστε οι αποστολές μας να νιώθουν ασφάλεια κυρίως στα ματς των Αθηνών, αλλά και σε όλα τα Αστυνομικά τμήματα της Αθήνας με τα οποία μιλήσαμε και στείλαμε τα αιτήματα μας ,πάντα σε άψογη συνεργασία με το λιμεναρχείο Πειραιά .

Τέλος ένα μεγάλο ευχαριστώ στη ΓΑΔΑ και στην Διεύθυνση Αντιμετώπισης Αστυνομικής βίας στους Αθλητικούς χώρους».

Μοιράσου το άρθρο Facebook X LinkedIn Viber WhatsApp Email Αντιγραφή συνδέσμου
Μην χάνεις είδηση. Βάλε το GRANDSPORT στο Google Πρόσθεσε το GRANDSPORT στην Google

Περισσότερα νέα για ΑΛΜΥΡΟΣ στο GRANDSPORT, μαζί με πρόγραμμα και αποτελέσματα, βαθμολογία και στατιστικά παικτών της ομάδας.

Σχετικά

Σχετικά Άρθρα