GRANDNEWS

Κεραμέως: «Στόχος της κυβέρνησης να ανοίξουν μετά το Πάσχα Δημοτικά και Γυμνάσια»

Κοινοποίηση Facebook X LinkedIn Viber WhatsApp Email
Κείμενο
Κεραμέως: «Στόχος της κυβέρνησης να ανοίξουν μετά το Πάσχα Δημοτικά και Γυμνάσια» <i class="fa fa-video-camera" aria-hidden="true"></i>

Η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως μίλησε για το πρόγραμμα Voucher, ενώ παράλληλα δήλωσε πως τα παιδιά έχουν επιστρέψει στο σχολείο με ασφάλεια. Επίσης ανέφερε πως στόχος της κυβέρνησης είναι να ανοίξουν μετά το Πάσχα τα Δημοτικά και τα Γυμνάσια, ενώ μίλησε και για τις προαγωγικές εξετάσεις, τις πρακτικές και την παράταση του σχολικού έτους. Ακόμα, δήλωσε πως έρχονται πολλές αλλαγές στη νέα σχολική χρονιά.

Μοιράσου το άρθρο Facebook X LinkedIn Viber WhatsApp Email Αντιγραφή συνδέσμου
Μην χάνεις είδηση. Βάλε το GRANDSPORT στο Google Πρόσθεσε το GRANDSPORT στην Google

Περισσότερες ειδήσεις για GRANDNEWS στο GRANDSPORT, μέσα από το newsroom και τη συνεχή ροή ενημέρωσης.

Σχετικά

Σχετικά Άρθρα