Μ. Βογιατζάκης: «Εδώ και 5 χρόνια ο ΟΦΗ δείχνει μια σταθερότητα… – Ξεκάθαρη στόχευση προς την τοπική κοινωνία όλης της Κρήτης!»»

Ο ΟΦΗ απέδειξε για ακόμη μια φορά την εξαιρετική δουλειά που γίνεται στο Sports Marketing, αποσπώντας πέντε συνολικά βραβεία, με το.. απόλυτο στις υποψηφιότητες του!

Για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά η ΠΑΕ ΟΦΗ πρωταγωνίστησε στην εκδήλωση των βραβείων αθλητικού Marketing & Επικοινωνίας, «Sports Marketing Awards 2023». Για τον λόγο αυτόν ο Διευθυντής Επικοινωνίας του ΟΦΗ, Μανώλης Βογιατζάκης με ανάρτηση του στα social media, δεν έκρυψε την ικανοποίηση του και την περηφάνεια του για την τεράστια προσπάθεια που γίνεται στον σύλλογο.

Συγκεκριμένα ανέφερε: «Η επιβράβευση των κόπων μας αποτελεί πάντα μια ηθική ικανοποίηση. Σίγουρα δεν μπορούμε να καθορίσουμε αν η μπάλα πάει δοκάρι και μέσα ή δοκάρι κι έξω (δεν είναι η δουλειά μας άλλωστε), αλλά αυτό που οφείλουμε να κάνουμε, είναι να σεβόμαστε την ιστορία της ομάδας που εκπροσωπούμε, κρατώντας την ζωντανή στις επόμενες γενιές και παράλληλα ισχυροποιόντας όσο το δυνατόν περισσότερο το brand name της.

Αυτό ακριβώς ήταν και το κίνητρο που είχαμε στο Τμήμα Επικοινωνίας όταν αποφασίσαμε να αρχίσουμε την έρευνα για την πρώτη μεγάλη επιτυχία στην ιστορία του ΟΦΗ, με την άνοδο στην Α’ Εθνική το 1968. Καταλαβαίνει εύκολα κάποιος ότι, όσο πιο πίσω “ταξιδέψεις” στον χρόνο, τόσο πιο δύσκολο είναι να βρεις στοιχεία και ειδικά οπτικοακουστικό υλικό για να συνοδεύσεις τα γεγονότα.

Γι’ αυτό και το ντοκιμαντέρ “1968 – Η λαοθάλασσα της Κρήτης” είναι ένας μικρός “θησαυρός” για εμάς, αφού μπορέσαμε με σεβασμό και σοβαρότητα να προσεγγίσουμε την ιστορία και τους πρωταγωνιστές της ομάδας μας.

Όσο για τις Δράσεις Κοινωνικής Ευθύνης, πλέον δεν αποτελούν μεμονωμένα γεγονότα. Εδώ και 5 χρόνια ο ΟΦΗ δείχνει μια σταθερότητα και μια συνέπεια στις ενέργειες του με ξεκάθαρη στόχευση προς την τοπική κοινωνία όλης της Κρήτης!».

Δείτε την ανάρτηση: 

ΔΗΜΟΦΙΛΗ