Στη σέντρα το τοπικό!

Ξεκινάνε και πάλι το ερχόμενο σαββατοκύριακο τα πρωταθλήματα!Η ΕΠΣΗ ανακοίνωσε ότι, μετά την αναβολή της μίας εβδομάδας, λόγω του κορωνοϊού, τα πρωταθλήματα αρχίζουν και πάλι και το διήμερο 15-16  Ιανουαρίου υπάρχει κανονικά δράση. Συγκεκριμένα, θα μεταφερθεί επακριβώς το αγωνιστικό πρόγραμμα που ίσχυε το σαββατοκύριακο 8-9 Ιανουαρίου με αγώνες Α1 και Α2 Κατηγορίας και τα εξ’ … Συνεχίστε να διαβάζετε το Στη σέντρα το τοπικό!.