Με πέντε υποψηφιότητες στα “Sports Marketing Awards 2020” ο ΟΦΗ

Όπως ανακοινώθηκε και επίσημα από την σελίδα της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 συμμετέχει με πέντε υποψηφιότητες στα “Sports Marketing Awards 2020”.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

«Στην κατηγορία «Best in Sports Marketing», η ομάδα μας κατέθεσε δύο προτάσεις με δράσεις της. Την καμπάνια για την ενημέρωση και καταπολέμηση του καρκίνου μαστού με τίτλο “είμαστε όλοι στην ίδια ομάδα”, η οποία διήρκησε όλο τον μήνα Οκτώβριο του 2019 και την εμπορική συνεργασία με την Τράπεζα Πειραιώς, από την οποία προέκυψε η «OFI FC Visa».

Στην κατηγορία «Best Sports Events» συμμετέχουμε με την δράση «Ο Άγιος Βασίλης είναι… ΟΦΗ», η οποία αφορά στην επίσκεψη που έκανε η ομάδα μας στο Ειδικό σχολείου Ηρακλείου, με τους ποδοσφαιριστές και τους προπονητές να είναι ντυμένοι «Άη Βασίληδες», με σκοπό να κάνουν έκπληξη και να μοιράσουν δώρα στα παιδιά.

Στην κατηγορία «Best Content for Sports» διαγωνίζεται η ενέργεια της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 σε συνεργασία με την AVIS, για την ασφαλή πορεία στους δρόμους, μέσω της οποίας ο Γιώργος Σίμος και ποδοσφαιριστές της ομάδας μας, έστειλαν μήνυμα μέσω βίντεο στους οδηγούς για την σωστή οδηγική συμπεριφορά, ενώ μοίρασαν και σχετικά φυλλάδια σε κεντρικούς δρόμους του Ηρακλείου.

Τέλος, στην κατηγορία «Best in Sports Marketing – Retail Brands», ο ΟΦΗ συμμετέχει με τη δράση «η καραντίνα των Κρητικών». Το βίντεο που έγινε κατά τη διάρκεια της καραντίνας, λόγω Covid-19, στο οποίο πρωταγωνιστούν επτά Κρητικοί ποδοσφαιριστές της ομάδας μας, με διαλόγους στην κρητική διάλεκτο και το μήνυμα “Μένουμε Σπίτι”.

Η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων και η τελετή απονομής των βραβείων θα γίνει τη Δευτέρα 19 Οκτωβρίου».